VIGTIG INFO - HUSK AT DOWNLOAD NY APP
SÅDAN DOWNLOADER DU APP'en:
1: Download app'en Go Active! på din Android eller Iphone
2: Brug centerkoden: 114800 - så finder du Time2fitness
3: Brug DIN MAIL som brugernavn (har vi ikke din rigtige mailadresse, skal du skrive en mail til info@time2fiteness.dk med din mailadresse, fulde navn og så retter vi det i systemet, så du kan komme på.
4: Adgangskoden er 123456 eller de første 6 cifre i dit cpr. nr. Du kan efterfølgende personalisere den
5: Du er nu på app'en og du kan allerede nu booke hold. Og fra 1/11 kan du også bruge den som adgang til centeret (HUSK Bluetooth skal være slået til på din telefon)
ALLE MEDLEMMER: Gælder BÅDE dig, som er på hold eller træner på egen hånd i fitness, da det erstatter nuværende medlemskort (magnetkortet)
HJÆLP FINDES: Spørg endelig i receptionen hvis du har spørgsmål, brug for hjælp ellers se vores lille guide på Facebook, hjemmesiden eller Instragram
HVORFOR: Fra 1/11 overgår vi fra E-club til BRP-sportsolution (GO ACTIVE! App) Det gør vi i håb om at kunne løse udfordringerne med at komme ind i centeret med et efterhånden slidt dørsystem. Udover det får vi også et system som kan flere ting, er mere smart og fremtidssikret.
BETALING: Fremover overgår vi samtidig fra PBS-betaling til kortbetaling. Det betyder at du bedes oplyse dine kortoplysninger til ham/hende i receptionen eller sende en mail til info@time2fitness.dk med at du gerne vil ringes op, så tager vi det sammen over telefonen. På den måde bliver betalingen mere fleksibel og lettere at styre fremover.
INDGANGSBRIK: Skulle du ikke have en mobil der kan håndtere app’en kan du få udleveret en brik som kan bruges til døren i stedet for.
AUTOMATISK FREMMØDE PÅ HOLD: Når du fremover går gennem døren med din brik eller mobil, vil du automatisk blive fremmødt til de hold du er tilmeldt den pågældende dag. (vel og mærket hvis du kommer inden holdstart)
ALT NYT ER = UDFORDRINGER: (særligt når der er IT involveret: Der vil helt sikkert støde udfordringer til et nyt system, men vi håber i vil tage godt imod det nye system og så retter vi selvfølgelig til løbende. Så vi håber på jeres tålmodighed og forståelse.